יום שבת, 24 במרץ 2012

מרצדס מודל 2012

כבר דנו בנושא בעבר,

אך מטעם שעצלים אנו, יש להעלות זאת שוב.

אנשים אוהבים לטעון, שאינם חומריים. תחושה מסויימת של גועל אופפת אותנו כשאנו חושבים על האדם הנחות, שמאמין שהכל הוא חומר, שאין מקום לנשמה, ושאין רוחניות. כולנו רוצים להחשב רוחניים. ואם נעמיק ונחקור, הרי כל סופי, כל דבר שסופו כליה, הוא במובן מסויים - שקר, שהרי אינו קיים לעד. הגוף למשל, הוא דבר מתכלה וסופי, ולכן אינו אמיתי, שהרי דבר אמיתי - לא יכול להגמר. האמת - צריכה להשאר לנצח.

מהאמור יוצא, שדברי החומר, הגוף, הם דברים שקריים, ואילו הרוח, המופשטות שאינה תלויה בזמן ומקום, האמת, קיימת לנצח.

אנחנו מסכימים אם כן, שדבר נצחי כמו רוחניות, הוא דבר חשוב יותר, מדברים חולפים, ושדברים חולפים לא יכולים להיות אמת, שהיא הרי נצחית.

כאן באה השאלה, מה אדם מוכן לשלם עבור מה שהוא מחשיב, ומפרסם ב"סטטוס" שלו בפייסבוק כחשוב. אף פוליטיקאי, או איש דת או מנהל או סתם אדם שרוצה להחשב בעיני החברה, לא יהיה מוכן להודות, שהוא גנב/לא שילם על דבר שהוא מחשיב כחשוב. ברור לכל אחד, שאם הוא רוצה את המרצדס שהוא רואה בפרסומת, הוא יצטרך לשים כסף על השולחן.

והרי, חכמת הקבלה, האמת המופשטת של תורתנו הקדושה, הנצחיות, חשובה יותר ממרצדס. שהרי מרצדס מודל 2010, היא כבר מודל ישן לעומת מודל 2010, לכן, המרצדס היא דבר מתכלה, ולפי המשוואה שסיכמנו, היא לא יכולה להיות אמיתי, כי דבר אמיתי אינו מאבד מערכו לעולם.

אבל, האם מישהו מוכן לשלם על חכמת הקבלה?

האם מישהו מוכן לשלם עבור העולם הרוחני?

עזוב מישהו - האם אתה, פתחת ספר קבלה לאחרונה?

כמה חשובה לך האמת? כמה היא שווה לך? 10 שעות ביום?

3 שעות ביום?

שעה בשבוע?

בבית מדרש הסולם - תוכל ללמוד קבלה, וכך, תוכל באמת לשלם על מה שאתה אומר שהוא חשוב לך.

בהערכה רבה
אדיר איתן
hasulam.co.il
hasulam.site@gmail.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה